preloaderlogo asteptati

Transformarea premium cu ajutorul etichetelor metalice.

Transformarea premium cu ajutorul etichetelor metalice.

Valoarea materială și/sau valoarea estetică.

Valoarea materială/estetică.


Principala preocupare a oricărui manager de marketing, indiferent de aria de activitate, este construirea unui impact pozitiv asupra clienților, iar produsul nostru poate deveni un instrument util în acest scop, într-o manieră care respectă nevoile și dorințele clienților, îmbunătățind astfel perspectiva, satisfacția și fidelitatea față de brand.


Pentru un produs cu o valoare mai mare, folosirea unei etichete metalice ar putea aduce un plus estetic și valoric, mult mai mare decât valoarea în sine a etichetei, atunci când ponderea valorică a etichetei în prețul produsului nu este una semnificativă.


Valoarea materială a etichetelor metalice este generată de materialul din care sunt realizate, dar și de procesul complex prin care acestea se obțin, așadar, acestea nu vor putea avea un preț similar cu al etichetelor convenționale, din hârtie sau PVC, dar nici valoarea estetică între cele două produse nu este comparabilă, diferența de preț fiind pe deplin justificată.


Atunci când pentru proiectul nostru luăm în calcul folosirea etichetelor metalice, este clar că valoarea finală a produsului trebuie să justifice folosirea lor, iar aportul de imagine adus de acestea, trebuie să fie unul important.


Iată câteva exemple, ca studiu de caz, în care folosirea etichetei metalice a fost o decizie potrivită iar clienții noștri au fost mulțumiți:


Am produs și livrat o serie de etichete pentru o fabrică (de mici dimensiuni) de parfumuri, care le-a folosit cu succes pentru personalizarea recipientelor și al ambalajelor de produs.

Un important producător de bijuterii și decorațiuni din București folosește cu succes etichetele pentru personalizarea noii colecții de lumânări parfumate.

Producători importanți de pe piața de mobilier, folosesc etichetele noastre pentru a-și marca produsele, conștienți fiind de faptul că această metodă de branding contribuie semnificativ la creșterea recunoașterii brandului și la consolidarea lui.

Mai mulți producători de uși, porți, balustrade și garduri metalice folosesc de asemenea această metodă de promovare, pentru că publicitatea realizată corect devine o bună investiție.

Printre primii clienți care au înțeles importanța acestui produs a fost o firmă de lângă Craiova, care folosește etichetele pentru a marca centralele termice și echipamentele de instalații și contorizare pentru locuințe.

Nici cei ce se ocupă de instalații electrice, tablouri electrice, module pentru case inteligente și sisteme de supraveghere, n-au rămas impasibili la această formă de promovare a propriului brand.

De asemenea, o mulțime producători și/sau importatori de produse electronice și de larg consum, au ales metoda de branding, prin marcarea profesională a produselor utilizând eticheta metalică.

Zona de tuning și automotive în general, este de asemenea un bun client ce a înțeles repede importanța etichetelor noastre.

Distribuitori de sisteme informatice, imprimante sau case de marcat au accesat de asemenea la această formă de branding.

Personalizarea agendelor cu eticheta metalică devine din ce în ce mai uzuală și la îndemână, ca să nu mai vorbim de suita de mii de articole promoționale din cataloagele de specialitate, unde cel puțin 30 – 40 % se pretează la acest tip de personalizare (mai puțin obiectele flexibile sau rotunde cu rază mică).

Acestea fiind doar câteva dintre domeniile în care etichetele metalice au ajutat la crearea unor produse cu efect premium.


E doar o chestiune de imaginație!

Tu ce idei ai ?

  • Creat la: 04-02-2023
COMPLETEAZA EMAILUL TAU